Gikk du glipp av Digital Skrivekveld? Sjekk her!

Biblioteket arrangerte i høst Digital Skrivekveld og under denne kvelden ble det tatt opptak av foredrag og delt presentasjon fra kursene som gikk!

Digital Skrivekveld Høst 2021

Opptak av foredrag ligger tilgjengelig på Digital Skrivekveld sitt canvas rom. Der har du også mulighet til å se opptak av foredrag som gikk ved tidligere digitale skrivekvelder!

Om du gikk glipp av Digital Skrivekveld så kommer en liten oppsummering her:

Vi startet kvelden med to flotte foredrag; stipendiat Hanna Kvali Lodberg-Holm fra Campus Bø om Strukturert Skriving, og førsteamanuensis Kristin Jordal fra Campus Vestfold om Hvordan lese og forstå en vitenskapelig artikkel.

Etter dette kjørte biblioteket kurs, mange av hvilke vi også har flere ganger i løpet av semesteret, men som nå gikk på kveldstid slik at de som ikke hadde mulighet på dagen kunne bli med. Vi hadde også kurs om Tips og triks i Word, som vi kun har holdt ved tidligere digitale skrivekvelder, samt kurset Lurer du på hva en litteraturstudie (review) er?

I tillegg til foredrag og kurs slo biblioteket seg sammen med Akademisk Skrivesenter fra Campus Bø og hadde drop-in veiledning hvor studentene kunne komme innom for en kort 30 minutters veiledning, om det gjaldt spørsmål om skriving, hjelp med kilder eller andre ting vi kunne hjelpe dem med! Et helt fantastisk tilbud!

Synes du det er kjipt at du gikk glipp av Digital Skrivekveld?

Ikke vær redd! Vi holder som regel Digital Skrivekveld en gang i semesteret, så følg med i vår kurskalender eller på sosiale medier så ser du når vi holder Digital Skrivekveld neste gang!

Se opptak her!