Bestill en bibliotekar - Bø

Trenger du ekstra veiledning i bruk av bibliotekets tjenester, kan du avtale tid med en bibliotekar.

Bestill en bibliotekar er en tjeneste hvor du bestiller tid med en bibliotekar for å få veiledning i databasesøk, bruk av EndNote m.m. Tjenesten er forbeholdt studenter og ansatte ved Universitetet i Sørøst-Norge. For at vi skal kunne gi deg en best mulig veiledning, bør du beskrive problemstillingen din så nøye som mulig. Bachelorstudenter og studenter som tar årsenheter eller moduler oppfordres til å benytte seg av undervisning og workshop som tilbys i klassene.

Biblioteket kan arrangere klasseundervisning og workshop i litteratursøk, kildehenvisning eller EndNote. Ta kontakt med faglærer slik at de kan gjøre en avtale med biblioteket.

Har du spørsmål om EndNote, se vår EndNote-side eller send en epost til endnote@usn.no

Sjekk gjerne bibliotekets kurskalender. Kanskje er det et kurs som dekker det du ønsker veiledning om.

Bestill en bibliotekar

Alle felt må fylles ut

* Må fylles ut

Når du bestiller en bibliotekar, avtales det som regel et nettmøte via Zoom eller Skype.

Vi kan også ta korte veiledinger pr telefon.