Bestill en bibliotekar - Vestfold

Hvis du trenger veiledning i forhold til databasesøk, avtal gjerne tid med en bibliotekar.

Bestill en bibliotekar er en tjeneste hvor man kan bestille tid med en bibliotekar for å få veiledning i databasesøk. Tjenesten er et tilbud til ansatte, PhD-stipendiater, master- og videreutdanningsstudenter ved Universitetet i Sørøst-Norge. For at vi skal kunne gi deg en best mulig veiledning bør du beskrive problemstillingen din så nøye som mulig. Bachelorstudenter og studenter som tar årsenheter eller moduler bør benytte seg av undervisning og workshop som tilbys i klassene.

Dersom du har tilbud om undervisning og workshop i klassen, og velger å ikke delta på dette, står biblioteket fritt til å avslå forespørselen din. Biblioteket har ikke kapasitet til å hjelpe alle studenter enkeltvis.

Vi arrangerer gjerne klasseundervisning og workshop i litteratursøk og kildehenvisning for alle studenter, ta kontakt med faglærer slik at de kan gjøre en avtale med biblioteket.

Har du spørsmål om EndNote, se vår EndNote-side eller send en epost til endnote@usn.no

Sjekk gjerne bibliotekets kurskalender. Kanskje er det et kurs som dekker det du ønsker veiledning om.

Bestill en bibliotekar

Alle felt må fylles ut

* Må fylles ut

Når du bestiller en bibliotekar, avtales det som regel et nettmøte via Zoom eller Skype.

Vi kan også ta korte veiledinger pr telefon. Hvis du får veiledning pr telefon kan det hende vi ber deg om å laste ned programmet Teamviewer